fredag 17 december 2010

Börjar få till sidan

Ja, nu börjar jag bli nöjd med bloggen. Ska nog byta till egen bakgrundsbild sedan bara. Kanske. Få se om jag har något passande.

Börjar bli sent, men känns bra ändå. Jag har startat en blogg. Min förhoppning är att jag genom den både kan ge stöd åt andra som kämpar med olika problem, men också få stöd själv. Jag kommer var rak och ärlig - du som inte gillar det du läser av någon anledning - läs inte då. Mitt problem med tex maten är ett problem för mig. Och mitt handlande vad gäller maten är mitt handlande och det är det jag behöver jobba på för att få ordning på mitt liv. Jag kommer som sagt var vara rak och ärlig.

Men jag hoppas att ni där ute kan stå ut med min ärlighet och att vi kan stötta och hjälpa varandra - eller vad tror ni?

1 kommentar: