fredag 17 december 2010

Presentation av Skogsliljan

Skogsliljan.... det kändes som ett vackert namn. Gillade det och det får bli mitt namn här.

Vem är personen bakom Skogsliljan då?

Jag är en rätt så vanlig person, men med en del problem som jag fajtas med.

Övervikt är väl det största problemet. Relationen med min mamma är ett annat problem. En del sjukdomar hamnar där också.

I grund och botten hänger de alla ihop. Det är väl det som är det största problemet egentligen. Hade det bara varit en sak så hade det nog inte varit något problem. Men nu, när de flätas ihop, är det som att en ena sätter krokben för det andra liksom.

Nåväl. Ville bara skriva ett par rader och presentera mig. Bloggen kommer att fungera som en ventil för mig. Tankar, funderingar etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar