tisdag 25 januari 2011

Blä

Hosta, snuva och feber.
Somnade 9 i går kväll. Vaknade för en stund sen. Mår inte alls bra. Svårt att somna om bara. Tagit lite astma medicin och så nu. Sen har jag ont i benet igen. Tog tabletter i går morse. Hade inte ont på hela dagen så jag hoppade över tabletterna. Men nu börjar jag få ont igen så jag har tagit en av varje.

Jag tror - eftersom jag känt mig småhängig och febrig i helgen också - att alvedonen som jag ätit hållt det sjuka borta rätt ok. Men inte helt och hållet och därför har jag varit småhängig. Nu när jag inte tog tabletter igår så blev jag mer förkyld och så. Få se om jag känner mig piggare senare.

Hur som helst så stannar jag hemma imorrn. Sova/vila tror jag är vad jag behöver. Så får vi se hur jag mår i morrn kväll.

Tack Jeanikee - ska försöka så gott det går =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar