söndag 9 januari 2011

Sisådär dag

Ja, det kan man väl säga. Sov heldåligt natten till idag. Snuvig som attan och ont i vaden. Får hoppas jag kan sova bättre nu i natt. Blir inget jobb i morgon dock, ska vänta på att röntgen ska ringa och ge mig en tid. Får jag tid i morrn så vore det ju bra. Blir det på tisdag så måste jag ringa sjukvårdsupplysningen och få en ny tid på vårdcentralen så jag får en ny spruta med blodförtunnande (fick en tidigare idag).

Eftermiddagen idag låg jag med benet i högläge i sängen och tittade på halvkass film med Madonna. Trött som attan är jag.

Mat idag har varit ok i alla fall.
Frukost - 2 rostade rågkusar med pålägg och kaffe
Lunch - hamburgare med GI-hamburgarbröd
Middag - Köttfärsröra med köttfärs, morötter, soja och lite pasta.
Finns två efterrätter kvar i kylen från igår, de ska vi ta ikväll till Midsomer.

Jo, jag är allt lite nervös inför morgondagen. Måste ju ringa jobbet också. Blä. Kan nog jobba en del hemifrån - men känner kanske inte för att ha telefonen inkopplad. Jag vet inte. Får se hur jag känner mig i morrn och vad chefen säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar