lördag 8 januari 2011

Tacokväll

Igår blev det som sagt Tacos här hemma. Jag höll mig till 1 bröd *nöjd* men det slank ner lite nacho-chips också. Gott som attan var det i alla fall och jag är nöjd ändå. =)

Och viktminskning blev det ju till idag så jag klagar inte. =)

Idag har jag börjat dagen med 2 skivor rostad frökuse med pålägg och kaffe. Vid 2-tiden blir det nog lite mellanmål - keso lutar det åt, med något till. Sen middag ikväll blir 3-rätters då vi får besök. Men jag ska hålla mig så gott jag bara kan.

Snöar lite lätt ute. Få se om jag tar mig ut och går lite. Har så jäkla ont bak i vaden, vet inte vad jag gjort. Sträckt mig antagligen. Får hoppas det går över snart.

Städa och tvätta står annars på agendan idag. Och det är väl kanske inte helt fel, det behövs. =)

Vad ska du göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar