måndag 17 januari 2011

Lite kamp är det

Sitter framför tvn och tittar på top model.
Trött som attan är jag, men det är nog astman som spökar. Tror inte jag tål tabletterna jag fick, astman är urkass. En på jobbet idag frågade om jag sprungit till deras kontor idag, och det hade jag verkligen inte. Får se hur det känns om ett par dagar annars får jag ringa vårdcentralen och se om jag kan få något annat.
Nåväl.

Kamp ja. Ja, lite kamp är det. Att inte gå ut i köket och göra mig ett par smörgåsar. Eller ta några kakor. Eller choklad. Tog lite choklad förut.

Funderar på att sätta mig och pyssla lite - men vi får se.
Ska packa liten väska också - ska sova kvar där jag jobbar i morrn. Får försöka komma ihåg att ta med två matlådor i morrn också.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Du kan om du vill det vet du! =) Tycker du är jättebra som står emot, själv så tycker jag det är så skönt att ha allt sånt utrensat så man inte blir sugen, fast å andra sidan så blir man ju mindre sugen när man aldrig äter det. ;) Jag hoppas dock du blir bättre snart, kan inte vara någon höjdare att må dåligt hela tiden... Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Egentligen skulle man göra en totalrensning hemma.... slänga lite. =)
    Jag vill bara må bättre nu så jag kan fokusera på det jag behöver fokusera på liksom. *kram på sig*

    SvaraRadera