lördag 1 januari 2011

Invägning

Nu är årets invägning gjord.

Vågen stannade på 125 kilo. Gått upp en del i jul. Förhoppningsvis så är det kilon som snabbt försvinner nu när julgodiset är slut, julmaten är passerad och så vidare. Jag har även mätt mig här och där.

Jag ska nu ställa bort vågen och inte väga mig förrän om en vecka igen. Där ligger ett stort problem för mig annars - att jag inte kan låta bli att stå på den där jävla vågen stup i minuten. En gång i veckan ! No more !

Frukost idag blev tunnbröd med skinka samt vörtbröd med leverpastej och kaffe.
Ätit några godisar och lite från chipsskålarna från inatt.
Middag idag blir chili con carne. Ska bli gott. Till det serveras ris (vilket jag nog tar lite av) och sallad.

Promenaden idag blev sådär lyckad dock. Det regnade massor i natt och var plusgrader vilket resulterade i rejält halt ute idag. Men jag var ute ca 30 min och gick i alla fall. Alltid något. Hoppas det är bättre i morrn så jag kan ta en längre promenad då.

1 kommentar:

  1. Heja dig vännen!
    Kämpa, kämpa :) Nytt år, ny motivation eller vad säger du? :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera