måndag 10 januari 2011

Puh

Ultraljudet avklarat - ingen blodpropp.

Men då undrar man ju... vad kan det då vara?
Smärtan har avtagit nu - inte alls lika ont som i helgen.
Kan sprutorna jag fick igår fått en liten propp att lossna eller något?
Eller var det något helt annat? Vad i sådana fall?
Muskelbristning? Vad jag vet så domnar inte tårna bort av det. Igår var vaden stenhård och svullen. Idag har svullnaden lagt sig.
Ja, inte vet jag. De skulle skicka resultatet av ultraljudet till jourcentralen i alla fall. Men jag misstänker att inget mer kommer hända av det hela. Det är väl så det fungerar? Du var dålig. Vi hittade inget. Du mår bättre. Då är allt bra. Eller nåt. Hmmm....
Väcker lite funderingar inom en ändå. Ska jag fortsätta med p-piller till exempel?

Jag vet inte.
Visst är det skönt att de inte hittade någon propp.
Men vad var det då....?

All oro är inte borta inom mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar