lördag 22 januari 2011

Fruktansvärt trött

Vaknade 6 i morse av värk i benet. Upp och tog två piller och sen satte jag mig och pyssla. Sambon vaknade vid 8 så då blev det frukost.
Städade här hemma och tvättade lite. Sen in till stan en sväng och upp till svärmor.
Väl hemma igen så blev det lite lunch. (omelett med tomat och ost + smörgås)
Sen tog jag två tabletter igen och lade mig en stund. Stensomnade och sov ett par timmar!!! Jisses säger jag bara. Så himla trött.
Småont i magen har jag. Vet inte om det är något på gång eller vad det är.
Vägningen i morse var skit också. 125 kilo igen, så jag är tillbaka på +/-0.
Nåväl.
Ska göra matlista för nästa vecka tänkte jag. Sambon jobbar på annan ort då också.
Var ska jag hitta kraften för att ta tag i mitt liv utan honom vid min sida?
Promenad blev det ingen idag. Sov ju halva dagen och sen blåste det så j*a kallt ute. Hoppas jag kan komma ut en sväng i morrn.
VILL ut och gå.
VILL börja träna - men det tar emot. Vill inte visa mig så som jag ser ut nu på ett gym. Men men.
Matlista var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar