tisdag 18 januari 2011

Suck för sjukdomar och sånt

Ringde vårdcentralen i morse då Diklofenaken som jag fått för hälseneinflammationen inte gick ihop med min astma. Helt sjukt vad dålig jag varit sen jag började med dem. De lovade att ordna något annat så nu ikväll var jag in på apoteket och hämtade ut nya piller. Dessa var inte inflammationshämmande, bara smärtstillande. Så vi får väl se om de gör så jag kan röra mig obehindrat och så, tanken är väl då att kroppen ska ta hand om inflammationen på egen hand typ.

Trött på detta. Skulle ha kommit igång med mina promenader nu - men det har ju inte blivit. Skulle ha kommit igång med gruppträningen på gymmet - men det har jag inte heller blivit av.

Vill ha friska ben och vara bra i min astma - NU.

Nåväl. Man ska väl vara glad att det inte är värre ändå - men gnälla lite måste man få göra.
Nu ska jag ta och lägga mig och sova tänkte jag. Helt slut av syrebristen det sista då jag inte kunnat andas ordentligt.

2 kommentarer: